Proměna kamarádky Katky | moje první zkušenost


Ahoj, zdravím Vás u dnešního líčení, které já osobně nosím nejraději a dneska jsem to zkusila i na svojí kamarádce. Pro mě je to první zkušenost s tím někoho líčit a moc jsem si to užívala, myslím si, že to dokonce nedopadlo tak špatně jak jsem čekala. Nejvíc jsem se prala s řasenkou, protože Kačka má hodně malý očka, a já mám řasenky s velkýma kartáčkama a dlouhýma štětinama (prostě to co vyhovuje mě, tak zrovna na Katku nic moc.) Takže jsme nakonec řasy nechaly hodně jemný, i když já bych si k tomuto líčení představovala trošku výraznější, ale Kačce už začaly slzet oči, tak jsme to radši nechaly být. 😂
Jinak co se týče toho, jak se ona sama líčí, tak spíš hodně jemně, jen světlé stíny, řasenka, balzámek... Takže to byla pro mě i pro ni hodně velká proměna, nezvyk, ale líbí se mi to na ní a rozhodně vypadá tak nějak "dospěleji," a určitě by v tom mohla jít zítra na první den do školy. 😁

Co si myslíte Vy? 😇

Komentáře

  1. Už jenom na fotce je skvěle vidět jak se po proměně směje, moc se ti to povedlo :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)