Jak skladuji kosmetiku || Moje sbírka kosmetiky za rok 2017



Ahojky, dnešní video je o mém kosmetickém koutku, tyhle typy videí zbožňuju sledovat kde se dá, hlavně proto abych se uklidnila, že jsou i holčiny, co toho mají daleko víc jak já. 🤣

Všechno jsou to buď produkty koupené mnou a nebo dárky od příbuzných a přátel, takže všechny moje názory ať už upřímně horší či opěvné jsou dle mého názoru z hlediska porovnání ceny, kvality, výdrže a tak podobně.

Doufám, že se Vám moje uspořádání a sbírka bude líbit a že se se mnou shodnete v názorech na některé produkty.

Jinak kosmetiku hodně spotřebovávám a točím, takže například některé produkty zrovna nejsou ve videu, ale já je průběžně doplňuji - viz makeup od Catrice.

Pokud by Vás nějaká oblast zajímala více, můžu udělat video na konkrétní oblast s podrobnější recenzí a názory z dlouhodobějšího hlediska používání.

Mějte se krásně. 🖤


Komentáře

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář :)